bębny hamulcowe w AGR 2000 rok - sposób mocowania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aciu
    Rider
    • 2005
    • 685

    #26
    samoregulator sam sie ustawi jak zahamujesz nożnym, (po to jest sprężynka) na ręczny nie zadziała.
    Może ruszyłeś szczęki, same się ułożą. Może uszkodziłeś/wykrzywiłeś rant blaszanej osłony, która to wchodzi w rowek w bębnie. Trudno tak na odległość ocenić co trze, przysłuchaj się czy tarcie jest stałe czy cykliczne na obrót bębna ???

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #27
      Zamieszczone przez salvado
      pawelski, jeśli zdecydujesz się na wariant: "łożyska", pamiętaj, aby nie podchodzić do roboty bez klucza dynamometrycznego. To - wbrew pozorom - ważny aspekt przy składaniu całości. Miałem kiedyś okazję się o tym przekonać, gdy po zbyt słabym dociągnięciu łożysk w poprzednim autku, po 8 kkm nabrały tyle luzu, że nadawały się tylko do wymiany. Co prawda rzecz dotyczyła przodu, ale zasady to nie zmienia. No i gdzieś musisz zdobyć info, z jaką siła dokręcać :-)

      Daj znać jak poszło.
      tutaj trzeba dokrcic mocno i tyle - nie wiem jak to lozysko moze nabrac luzu - przeciez to nie sa 2 lozyska stozkowe - w nich nie ma sie co poluzowac - no chyba ze calkiem olejemy sprawe i cale lazi na czopie

      [ Dodano: Pon 16 Kwi, 07 21:35 ]
      Zamieszczone przez pawelski
      Ciekawe jest to, że w obu kołach szczęki od strony przodu auta są dużo bardziej zużyte niż te od tylnej strony auta - tak "na oko" to te bardziej zużyte stanowią połowę mniej zużytych
      w kazdym aucie mialem identycznie - zawsze ta od przodu auta byla mocniej zuzyta -

      Komentarz

      • JaroSz
        Ambiente
        • 2006
        • 166

        #28
        Zamieszczone przez aciu
        tarcie jest stałe czy cykliczne na obrót bębna ???
        Tarcie jest stałe i raczej trzeba się wsłuchać, żeby je usłyszeć, ale ja słyszę i mnie wk...wia
        JaroSz
        Octavia 1.9 TDI '02 (podobno po chip-tuningu)

        Komentarz

        • daneczek76
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 3642
          • Toyota

          #29
          Panowie żeby uniknąc pisku przy chamowaniu raz wroku ściągamy bęben ja to zawsze robie na wiosne jak zmieniam oponki czyszcze go z pyłu sprężonym powietrzem i zakładma spowrotem i wszystko jest ok.
          [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

          Komentarz

          • JaroSz
            Ambiente
            • 2006
            • 166

            #30
            Zamieszczone przez daneczek76
            uniknąc pisku przy chamowaniu
            Tyle tylko, że u mnie przy hamowaniu NIC NIE PISZCZY, tylko podczas jazdy słyszę delikatne tarcie czegoś tam o bęben i mnie to denerwuje

            Szczęki wymieniane ok. 2 miesiące temu.
            JaroSz
            Octavia 1.9 TDI '02 (podobno po chip-tuningu)

            Komentarz

            • hsurim
              Elegance
              • 2006
              • 788
              • Kia
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

              #31
              Zamieszczone przez aciu
              (...) Może uszkodziłeś/wykrzywiłeś rant blaszanej osłony, która to wchodzi w rowek w bębnie. (...)
              To bardzo łatwo jest "zmajsterkować" sobie przez przypadek i zapewne teraz trze ...
              Jak są jakiekolwiek rysy czy wżery na bębnie, to warto je przy okazji przetoczyć
              Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

              Komentarz

              Pracuję...